tirsdag den 29. marts 2011

Afsked

Tiden som volontør er ved at rinde ud! Fra fredag d. 1. april er jeg kun i Tanzania som en turist, der rejser rundt i landet for at opleve de forskellige turistattraktioner. Og det betyder afsked med mit dejlige hjem her i Kigoma, afsked med alle de mennesker jeg er lært at kende og afsked med de forskellige gøremål i hverdagen. Især vil jeg mindes afskeden i Simbo, hvor vi holder børneklub hver søndag, med særlig vemod! Da børnene fik at vide, at de skulle sige farvel til mig og Kathrine, kom de stormende hen til os, og pludselig havde vi hver 20 børn ved hver hånd! Det var meget overvældende! Der er mange andre ting jeg må sige farvel til også, men jeg føler mig meget heldig, at jeg kan tænke tilbage med glæde på mange dejlige minder.


Farvel Kigoma… nu venter 3 uger med rundrejse som afslutning på mit Tanzania ophold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar